credit to:googleBeberapa hari yang lalu,ku telah dicabar oleh sorang budak ni, utk turunkan berat badan sebanyak mungkin.. DUE DATE: 28 JANUARI 2010
Saper yang kalah,kena bagi RM100 pada pemenang...Urghhh..tak sanggup aku nak sedekahkan RM100 camtu je kat budak annoying tuh!!!
Tapinyer,disebabkan stress,aku asek nak munching jer..perut aku asek lapar je...camno ni???!!
Setiap kali jumpa aku,mesti dia komen perut buncit aku ni la,peha drumstick aku ni la...
Aku tau,di sini la aku patut gunakan skill ignorant,masalahnya aku tak belajar pon lagik skill tuh...
Dan,pada aku,juz look at the bright side je la kan...
Aku nak makan ayam penyet wong solo dulu, nanti pastu baru la aku pikirkan apa yang aku nak buat demi menyelamatkan duit aku dari pergi ke mamat annoying tuh!!! Tak rela sangat2 nak sedekahkan RM100 kat org camtuh...!!!
Tapinya, sampai saat ni, aku masih takder usaha utk menyelamatkan RM100 ku itu =(
Aku menten makan macam biasa,aduhai....
Macam2 recommendation aku dapat...herbalife la, JDM5 la,Mustika Ratu pon ada jugak yg promotekan,ekekek...
Dah tu plak,ada yg soh g London weight management la,mayfair la,unisense la,marie france la...haiyoooooo
Tapinya,nak wat macam mana...aku tergolong dalam golongan berpendapatan rendah...pendek kata takdok RM ='(
So,kesimpulannyer,aku kena la berusaha mengikut cara org takdok RM ='(