~*~ MISI MENYELAMATKAN RM100 ~*~

Monday, November 2, 2009

99HTN-day 2: Confession

memang ku tak sentuh barang sebutir nasik....

tapi.......

ni adalah hari kedua aku membantai KFC as my dinner...

ku beli yg 2pieces tu je...dilawankan plak ngan air milo...

huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...mana la berat nak turun cenggini gaya....

aku try, sedaya upaya, untuk tak beli ayam goreng today...

tapi....









hari ni ada paso malam!!!!!!aku salu beli ayam goreng yang seketol sehengget lima kupang tuh!!!!!!!!!!